حل چالش های مراکز تماس تلفنی با استفاده از محصولات سری P یستار

آیا دوست دارین به مشتریانتون خدماتی متفاوت ارائه بدین تا بهره وری اونا برای شما به حداکثر برسه. با استفاده از امکانات یک مرکز تماس قدرتمند مجهز به سری P محصولات یستار، این هدف محقق میشه وقتی یک نفر تماس میگیره به صورت خودکار مسیر تماس اون مشخص میشه و سیستم تلفن گویا اون رو در مسیر مورد نظر قرار میده، به این ترتیب، تیم شما میتونه با مشاهده و کنترل مخاطبینتون بر اساس اطلاعاتی که ارائه میشه اونها رو ارزش گذاری کنه.

این سیستم تحت وب که Queue panel در اختیارتون قرار میده نه تنها قابلیت پشتیبانی بصورت بلادرنگ رو داره بلکه لیستی از تماس های فعال مخاطبینتون و وضعیت اونها رو برای شما نمایش میده.

و نکته مهم این هست که تمامی این امکانات جهت سهولت استفاده شما با همدیگه ادغام شدن.

حتی کارمندان شما در صورتی که بهشون اجازه داده شده باشه به راحتی می تونن با یک drag and drop ساده امکان برقراری ارتباط رو ایجاد کنن و یا حتی با یک کلیک راست امکاناتی از جمله انتقال تماس، قطع کردن تماس ، Parked ، Barge In ، گوش دادن به تماس و تغییر وضعیت اون رو اعمال کنن

هرچقدر که اطلاعات بیشتری در مانیتورینگ بصورت ریل تایم یا بلادرنگ در اختیارتون قرار بگیره ، می تونین انتظار داشته باشین که عملکرد تیم شما در مانیتورینگ تماس ها بالاتر بره.

در این حالات سیستم تلفنی سری جدید یستار با ارائه 16 آیتم به صورت همزمان بر روی wallboard این امکان رو برای شما فراهم کرده.

به عنوان مثال زمانی که نشانگرِ میزان کارایی شما در بخش SLA به آستانه تعیین شده برسه ، ضمن اینکه کاربر ناظر از وضعیت آگاه میشه به سوپروایزها ایمیل های هشداری  ارسال میشه  تا نسبت به روند ادغام و ارتباط تماس ها رو سامان ببخشن.

گزارش تماس ها

وجود سیستم جامع بلادرنگ و ثبت تاریخ گزارش ها می تونه به بهینه سازی مرکز تماس تلفنی شما کمک شایانی بکنه

در call center جدید سیستم گزارش گیری از پیش تعریف شده ای تعبیه شده که می تونه خیلی در مستندسازی ها به کمک شما بیاد مانند خلاصه ای از تماس نمایندگانتون، q performance ، نظر سنجی جهت سنجش میزان رضایت و امکانات دیگر که به شما در آنالیز فکتورهای چالش برانگیز کمک میکنه

شما همچنین می تونین آنالیز خودتون رو برا اساس زمانی مشخص هدف گذاری کنین.

حتی بر اساس مخاطب تماستون، صف تماس  و یا گزارش هاتون

در اینصورت مرکز تلفنی شما با مجهز شدن به محصولات سری P یستار با ادغام چندین ویژگی امکان کنترل آسان تر موقعیت رو برای شما فراهم میکنه؛ در کمتر از یک دقیقه حجم قابل توجهی از اطلاعات رو می تونین رصد کنین و گزارشی مشروح رو به منظور توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر وضعیتتون در اختیارتون قرار میده.

و اینجاست که می تونیم بگیم با استفاده از امکانات یک مرکز تماس قدرتمندِ مجهز به محصولات سری P ، بهره وری زیرشاخه های کسب و کار شما هم رشد پیدا می کنه.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ما رو در وبسایت و پیج yeastariran دنبال کنین.