چگونه اتصال سیستم VoIP یستار با CRM شرکتتون تجربه بهتری رو به مشتری میده؟

✅ سیستم سری P یستار با ساخت ابزار یا افزونه ای CRM و سیستم داخلی خودش رو با هم ادغام کرده و به این ترتیب مجموعه ای یکپارچه از داده ها رو میان دو پلت فرُم باهم همگام سازی کرده ، تا به شما در برقراری ارتباط موثر و راحت کمک کنه و میزان بهرمندی و سوده دهی کسب و کارتون رو افزایش بده. 💡
🎞 در این ویدئو همراه ما باشید 🤝

با اتصال سیستم CRM به شبکه تلفنی کاری تون، میزان بهرمندی و سوده دهی کسب و کارتون رو افزایش بدین

سیستم سری P یستار با ساخت ابزار یا افزونه ای  CRM و سیستم داخلی خودش رو با هم ادغام کرده و به این ترتیب مجموعه ای یکپارچه از داده ها رو میان دو پلت فرُم باهم همگام سازی کرده ، تا به شما در برقراری ارتباط موثر و راحت کمک کنه.

شما می تونید با همگام سازی مخاطبینتون در CRM و دفترچه تلفن PBX  به راحتی بفهمید چه کسی در حال تماس هست یا هم اکنون قادر به پاسخگویه

هر زمان تماسی از طرف لیست مخاطبین CRM خودتون داشته باشید ، این افزونه ادغام به شما کمک میکنه تا نام و مشخصات تماس گیرنده رو در linkus clinets و CRM به طور همزمان مشاهده و ضبط کنین و همینطور نکات مورد نظر تماس رو در آنِ واحد در CRM درج کنید .

سپس تماس ها به طور خودکار در بخش فعالیت های اخیر CRM لاک میشن تا در صورت نیاز به برقراری ارتباط سریع ، زمانی از شما تلف نشه

همینطور با این ادغام ، تماس گیرنده های جدید به طور خودکار به تمامی لیست های سیستمی افزوده میشن.

ضمن اینکه با استفاده از اکستنش linkus در گوگل کروم، می تونید سرعت تبادل اطلاعات با سیستم CRM تون رو بالاتر ببرید و فقط با یک کلیک شما می تونین با هر یک از مخاطبینتون  ارتباط برقرار کنین،

راحت و سریع، بدون اینکه حتی یک تماس رو از دست بدید

در کنار تمامی این موارد، شما می تونید از قابلیت پاپ آپ که حالا با هر دو سیستم در ارتباطه استفاده کنین

یک کلیک و برقرار ارتباطی آسان

ثبت خودکار تماس ها

و ایجاد مخاطبین جدید جهت بالا بردن بازدهی ارتباطات

از این که ما رو در پیج و وب سایت yeastariran دنبال می کنین، بی نهایت سپاسگزاریم.