سیستم دسترسی به خدمات از راه دور یستار

آیا شما هم با چالش های دورکاری برای کارکنان خود مواجه هستید؟

ما در این کلیپ راهکار خوبی رو برای شما جهت کارکردن از اقصی نقاط ایران ارائه میدهیم.

با ما همراه باشید

امروزه مردم به این صورت کار می کنند که یا در خانه هستند، یا در مسیرند و یا در محل کار خود. تصویر کنید هر جایی که می خواستید می توانستید به طور موثر فعالیت کنید، به همان میزان که با حضور فیزیکی در شرکت کار موثر انجام می دهید.
سیستم خدمات دسترسی از راه دور یستار همین کار را برای شما انجام می دهد.
طراحی انجام شده در محصولات سری P یستار بگونه ای است که سرویس دسترسی از راه دور را برای همه کارکنان بصورت بلادرنگ فراهم می کند.
فرقی هم نمی کند از چه دستگاه یا پلتفرمی استفاده می کنید.
شما به راحتی می توانید به دامنه اصلی دسترسی داشته باشید، ضمن اینکه حافظ امنیتی PBX از راه دور قابلیت کنترل را دارد و به نیروی کار لذت یک تجربه ثابت با مشتری را از طریق لینکاس میدهد.
البته بهترین قسمت این قابلیت اینجاست که شما نیاز به یک کلیک دارید تا بدون دردسر از ارتباطات راه دور لذت ببرید.
دیگر نیازی نیست نگران تنظیمات سرور بواسطه انبوه مخاطبین یا کاربران باشید، و یا نگران از اینکه نت خود را در اختیار دیگران قرار دهید.
مهم نیست شما کجا هستید! چون به راحتی با درج نام دامنه متداول PBX خود، در مرورگر، نسخه دسکتاپ لینکاس یا از طریق تلفن همراه می توانید وارد شوید.
شما قادر خواهید بود تا با مشتریان تماس برقرار کنید یا با تیم کاری خود همکاری داشته باشید؛ آن هم با هر دستگاهی که مد نظر خود شماست.
تمامی خطوط داخلی دفتر شما قابلیت برقراری ارتباط های کاری، دریافت پست صوتی و موارد دیگر را فقط با یک کلیک داشته باشید.
علاوه بر اینها، مدیریت تماسهای خارجی از سیستم شرکتی نیز آسان تر می شود.
با استفاده از سیستم دسترسی از راه دور یستار می توانید رابط کاربری را تسهیل و امنیت ارتباطات از راه دور خود را افزایش دهید.
شما همچنین می توانید به پرتال مدیریتی از هر جایی وارد شوید، به سادگی وارد شده به یک وب سایت.
و در نهایت می توانید میزان کارایی سیستم خود را ارزیابی کنید، آنها را پیکربندی و یا حتی عیب یابی کنید.
جهت آشنایی بیشتر با این قابلیت می توانید از بازه 30 روزه رایگان ما بهرمند گردید.

راه کارهای محصولات سری P یستار جهت ویدئو کنفرانس با امکانات بیشتر

چگونه تماس های بی فایده یا اصطلاحا خنثی رو در PBX پیکربندی کنیم؟