بررسی قابلیت User Roles در مرکز تماس های سری P یستار

سیستم های مرکز تلفن سری P یستار از صف بندی های متفاوتی جهت دسترسی کاربران مختلف به قابلیت های ارائه شده برخوردارن. این شیوه صف بندی، این امکان رو فراهم میاره تا پیکر بندی سیستم به صورت داینامیک تری انجام بشه و همزمان از امنیت سیستم هم حفاظت بشه، به این معنا که امکان دسترسی کاربران به بخش های نامرتبط با اونها بسته میشه.

به عنوان مثال یکی از مدیران بعد از تماس کاربران با تیم خدمات می خواد که به سیستم وارد بشه و گزارش تماس رو چک کنه، در همین زمان مدیر فناوری اطلاعات شرکت هم نیازمند اجازه دسترسی جهت ایجاد خطوط داخلی جدید برای کارمندان جدید میشه و باید  از امکانات موجود جهت مدیریت خروجی ترانک ها استفاده کنه.

بنابراین با استفاده از سیستم های تلفنی سری P امکان دسترسی جهت انجام مورد ضروری تر ، تنها با یک کلیک ساده برای ما فراهم میشه.

تمام اون کاری که باید بکنیم این هست که به عنوان مدیر وارد سیستم بشیم و به این ترتیب تمامی امکانات مورد نیاز در دسترس ما قرار میگیره و ما می تونیم به هر بخش، بر اساس سطح دسترسی اون، اجازه یا عدم اجازه ورود رو صادر کنیم.

اگر تنظیمات پیش فرض، با نیاز ما  تطبیق نمی کرد، می تونیم هر بخش رو بنا به نیاز خودمون شخصی سازی کنیم، اون هم تنها با چک یا آنچک کردن آیتم های مورد نظرمون، یا اگر حتی نیاز بود…می تونیم خودمون آیتم های جدیدی رو اضافه کنیم و سطرها و آیتم های قدیم تر رو حذف کنیم.

“همه چیز می تونه تحت کنترل ما باشه”

بعد از اون ما می تونیم حتی به صفحه داخلی کابران وارد بشیم و برای هر کاربر قوانین متفاوتی رو تنظیم بکنیم و یا اینکه می تونیم چند داخلی رو با هم انتخاب کنیم و تنظیمات مورد نظرمون رو بر روی یک گروه از اونها اعمال کنیم.

حالا کاربران خطوط داخلی می تونن با نام کاربری که در اختیارشون قرار میدین به سیستم وارد بشن و در منوی اصلی مشاهده کنن که به کدام بخش ها دسترسی دارن و به همین راحتی میشه خیلی از مدیریت های دیگه رو هم اعمال کرد.